Voor vragen, opmerkingen en suggesties kan je een email sturen naar info@bosjebomen.nl of het contactformulier invullen op bosjebomen.nl.

Betaalmogelijkheden
Bij ons hoef je niet gelijk te betalen bij het bestellen van een pakket. Dit omdat je het hele jaar door kunt bestellen en ver vooruit een bezorgdatum kunt kiezen. Betalen hoeft daarom pas tegen de tijd dat het pakket wordt bezorgd. Ruim 2 weken voor de bezorgdatum ontvang je een mail met daarin de factuur en een iDeal betaallink. Je mag kiezen of je het bedrag m.b.v. de factuur overboekt of via de iDeal betaallink betaalt. De betaaltermijn is 14 dagen. Indien je tijdig aan de betaling hebt voldaan, kun je het pakket op de aangegeven bezorgdatum verwachten.

De prijzen weergegeven op onze webshop zijn geheel inclusief. Dat wil zeggen inclusief bezorgkosten en BTW. Er komen dus geen extra kosten bovenop de op de webshop vermelde prijs van het pakket.

Bezorging
Je kunt onze pakketten het gehele jaar door bestellen. Tijdens het bestelproces kan je aangegeven welke datum je het pakket bezorgd wilt hebben. Wij bezorgen onze pakketten iedere tweede zaterdag van de maand. In 2021 bezorgen wij de volgende data:

9 januari
13 februari
13 maart
10 april
8 mei
12 juni
10 juli
14 augustus
11 september
9 oktober
13 november
11 december

Iedere bezorgdatum wordt twee weken van tevoren ‘gesloten’. Op die manier kunnen wij het aantal bestellingen logistiek verwerken en kunnen wij een betaaltermijn van 14 dagen hanteren. Je kunt dan uiteraard nog wel bestellen, maar alleen uit een van de volgende bezorgdata kiezen. Voorbeeld: als je op 2 januari besteld, kan het pakket niet meer op 9 januari bezorgd worden, omdat er geen twee weken tussen het moment van bestellen en de bezorgdatum zit. Je kunt dan wel 13 februari en 13 maart als bezorgdatum kiezen.

Een aantal dagen voor de opgegeven bezorgdatum krijg je nog een mail ter bevestiging en een tijdslot waarbinnen je het pakket kunt verwachten.

Wij leveren de pakketten alleen af indien tijdig aan de betaling is voldaan (zie voor meer informatie betaalmogelijkheden). Mocht de opgegeven bezorgdatum toch niet uitkomen, laat dit dan tijdig weten door een mail te sturen naar info@bosjebomen.nl of het contactformulier op de website in te vullen. Dan spreken we een nieuwe bezorgdatum af.

Onze pakketten kunnen niet met de reguliere transportdiensten worden vervoerd en bezorgd. Dit omdat de bomen te hoog en kwetsbaar zijn om in een dichte verpakking te stoppen. Daarom bezorgen wij de pakketten zelf of laten wij dit doen door een gespecialiseerd transportbedrijf.

Wegens logistieke beperkingen bezorgen wij niet in het buitenland of op de Waddeneilanden.

Bomen die besteld en geleverd zijn via de webshop kunnen niet worden geretourneerd of geruild. Dit omdat bomen vallen onder ‘levende producten’ (natuur & groen). Wij verzekeren onze klanten dat de bomen in goede staat uit de kas vertrekken en bij de klant aankomen. Mochten zich onverhoopt toch problemen voordoen, kun je altijd contact met ons opnemen.